E-ELLENŐRZŐ BELÉPÉS |
E-ÜGYINTÉZÉS BELÉPS |
ELFELEJTETT JELSZÓ PÓTLÁSA
Jelszavak
A belépéshez szükséges felhasználóneveket és jelszavakat a 2018 / 2019-es tanévnyitó szülői értekezleteken osztottuk ki. Ezt követően minden évben már csak az újonnan belépő első osztályosok és szüleik kapnak belépési információkat.
Kérjük, a belépéshez szükséges információkat tartalmazó papírt / emailt őrizzék meg!
Javasoljuk, hogy első belépéskor változtassák meg a jelszót!
Ha jelszavukat elfelejtették, ennek a lapnak a tetején található linken tudnak új jelszót igényelni.
Az új jelszót az iskolának korábban megadott és a KRÉTA rendszerbe rögzített email címre kézbesíti a rendszer.
Felhasználónév:
- diákok esetében: a diákigazolványon található 11 jegyű, 7-essel kezdődő szám
- szülők esetében: a gyerek diákigazolványán található 11 jegyű, 7-essel kezdődő szám ÉS
- a 2018-ban kiadott azonosítóknál
- 01 ill. 02 - pl.: 7xxxxxxxxxx01
- a 2019 után kiadott azonosítóknál
- G01, G02, esetleg G03 - pl.: 7xxxxxxxxxxG02
- a 2018-ban kiadott azonosítóknál
Email cím:
- a 2018/2019-es tanév során a szülői értekezleten megadott email cím
- a 2019/2020-as tanév elsősei az első szülői értekezleten írásban adták meg ezt a címet
- a 2020/2021-es tanév elsősei a júniusi szülői értekezleten megadott email cím
- a 2021/2022-es tanév elsőseinek szülei az (elektronikus) beiratkozásnál adták meg az email címüket
Ha nem érkezik meg a jelszót tartalmazó ill. a pótlásához szükséges email:
- ellenőrizze levelezése Spam, Kuka stb mappáját!
- ha ott sem találja, vegye fel a kapcsolatot Pavlisinec László informatikatanár, rendszergazdával!
Technikai információk
Az elektronikus ellenőrző használatához szükséges:
- az internet böngészésére alkalmas eszköz, (pl.: személyi számítógép, laptop, tablet, stb.)
- böngészőprogram, (pl.: Mozilla Firefox, Google Chrome, stb.)
- élő internet kapcsolat.
VAGY
- okostelefon,
- KRÉTA Szülőknek ill. KRÉTA Tanulóknak applikáció,
- élő internet kapcsolat.
Kérjük, jelezzék az osztályfőnöknek, ha eszköz vagy internet kapcsolat hiányában nem tudnak hozzáférni a rendszerhez!
Gyakori problémák és megoldásaik
1. A rendszerben rögzített adataim megváltoztak / pontatlanok, javítani szeretném.
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Litkei Ágnes iskolatitkárral!
2. Kérdésem, problémám van egy bejegyzéssel (osztályzat, mulasztás, feljegyzés, stb.) kapcsolatban.
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a bejegyzést rögzítő pedagógussal!
3. Elfelejtettem a jelszavamat.
Kérjük, az oldal tetején található linkre kattintva kezdeményezze új jelszó beállítását!
4. Működési zavart észleltem a rendszerben / fejlesztési javaslatom van.
Kérjük, keresse a KRÉTA Ügyfélszolgálatot!
Oktatóanyagok a rendszer használatáról
A KRÉTA ellenőrzőhöz youtube oktatóvideók, felhasználói kézikönyv is rendelkezésre áll.
YOUTUBE VIDEÓK![]() |
ELLENŐRZŐ KÉZIKÖNYV![]() |
Applickáció okostelefonokra
Az okostelefonokra készült tanulói és szülői applikációkat ill. a kézikönyvet itt érhetik el:
ANDROID APPLIKÁCIÓ![]() |
APPLIKÁCIÓ KÉZIKÖNYV![]() |
IPHONE ÉS IPAD APPLIKÁCIÓK![]() |
Elektronikus ügyintézés
Az eÜgyintézés felület 2019. március 1-től minden köznevelési intézmény számára megnyitásra került. Az eÜgyintézés bevezetése több lépcsőben valósul meg. Az első fázisban a szülők 12 ügykörben használhatják ezt a lehetőséget:
A rendszer tudásbázisa itt érhető el: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760533
Közzétéve: 2017. június 11.
Frissítve: 2021. szeptember 16.