2017-06-11

E-napló és ellenőrző

E-ELLENŐRZŐ BELÉPÉS

E-ÜGYINTÉZÉS BELÉPS

ELFELEJTETT JELSZÓ PÓTLÁSA

A belépéshez szükséges felhasználóneveket és jelszavakat a 2018 / 2019-es tanévnyitó szülői értekezleteken osztottuk ki. Ezt követően minden évben már csak az újonnan belépő első osztályosok és szüleik kapnak belépési információkat.
Kérjük, a belépéshez szükséges információkat tartalmazó papírt / emailt őrizzék meg!
Javasoljuk, hogy első belépéskor változtassák meg a jelszót!

Ha jelszavukat elfelejtették, ennek a lapnak a tetején található linken tudnak új jelszót igényelni.
Az új jelszót az iskolának korábban megadott és a KRÉTA rendszerbe rögzített email címre kézbesíti a rendszer.

Felhasználónév:

  • diákok esetében: a diákigazolványon található 11 jegyű, 7-essel kezdődő szám
  • szülők esetében: a gyerek diákigazolványán található 11 jegyű, 7-essel kezdődő szám ÉS
    • a 2018-ban kiadott azonosítóknál
      • 01 ill. 02 - pl.: 7xxxxxxxxxx01
    • a 2019 után kiadott azonosítóknál
      • G01, G02, esetleg G03 - pl.: 7xxxxxxxxxxG02

Email cím:

  • a 2018/2019-es tanév során a szülői értekezleten megadott email cím
  • a 2019/2020-as tanév elsősei az első szülői értekezleten írásban adták meg ezt a címet
  • a 2020/2021-es tanév elsősei a júniusi szülői értekezleten megadott email cím
  • a 2021/2022-es tanév elsőseinek szülei az (elektronikus) beiratkozásnál adták meg az email címüket

Ha nem érkezik meg a jelszót tartalmazó ill. a pótlásához szükséges email:

  • ellenőrizze levelezése Spam, Kuka stb mappáját!
  • ha ott sem találja, vegye fel a kapcsolatot Pavlisinec László informatikatanár, rendszergazdával!

Az elektronikus ellenőrző használatához szükséges:

  • az internet böngészésére alkalmas eszköz, (pl.: személyi számítógép, laptop, tablet, stb.)
  • böngészőprogram, (pl.: Mozilla Firefox, Google Chrome, stb.)
  • élő internet kapcsolat.

VAGY

  • okostelefon,
  • KRÉTA Szülőknek ill. KRÉTA Tanulóknak applikáció,
  • élő internet kapcsolat.

Kérjük, jelezzék az osztályfőnöknek, ha eszköz vagy internet kapcsolat hiányában nem tudnak hozzáférni a rendszerhez!

1. A rendszerben rögzített adataim megváltoztak / pontatlanok, javítani szeretném.

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Litkei Ágnes iskolatitkárral!

2. Kérdésem, problémám van egy bejegyzéssel (osztályzat, mulasztás, feljegyzés, stb.) kapcsolatban.

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a bejegyzést rögzítő pedagógussal!

3. Elfelejtettem a jelszavamat.

Kérjük, az oldal tetején található linkre kattintva kezdeményezze új jelszó beállítását!

4. Működési zavart észleltem a rendszerben / fejlesztési javaslatom van.

Kérjük, keresse a KRÉTA Ügyfélszolgálatot!

A KRÉTA ellenőrzőhöz youtube oktatóvideók, felhasználói kézikönyv is rendelkezésre áll.

YOUTUBE VIDEÓK
ELLENŐRZŐ KÉZIKÖNYV

Az okostelefonokra készült tanulói és szülői applikációkat ill. a kézikönyvet itt érhetik el:

ANDROID APPLIKÁCIÓ APPLIKÁCIÓ KÉZIKÖNYV IPHONE ÉS IPAD APPLIKÁCIÓK

Az eÜgyintézés felület 2019. március 1-től minden köznevelési intézmény számára megnyitásra került. Az eÜgyintézés bevezetése több lépcsőben valósul meg. Az első fázisban a szülők 12 ügykörben használhatják ezt a lehetőséget:

 

A rendszer tudásbázisa itt érhető el: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760533

 


Kréta címkével ellátott hírek


Közzétéve: 2017. június 11.
Frissítve: 2021. szeptember 16.